Re: Instalacja OS/2 Warp 3.0 i problemy :(

Autor: Gremlin'sGodFather (gizmo_at_isi.wat.waw.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 04:55:50 MET

Marek Łukawski wrote:
> [...]
to akuratm nie jest najwazniejsze
> Podkrecic K-5 PR-100 :) (to nie jest szlifowane PR-90)
u mnie P-100 pracuje na 133 MHz ( chlodzenie cieklym azotem :) )
wszystko tak podkrecone ze glowa mala
> 1. nie udalo sie mi zainstalowac boot menagera
> 2. os nie chcial sie zinstalowac na parycji e: (mimo jej usuniecia nie
> moglem ustawic na instalable)
Moze byc problem w kolejnosci instalacji: nie pamietam jaka jest, ale w
ktoryms PC World Computer
byl opis jak pozenic DOS, OS/2 i WinEgzotyke '95.
Dopiero kiedy instalowalem wg tego przepisu zadzialalo.

--
             ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍť        2:482/13_at_FidoNet
Pozdrowienia ş  ÍÍ Gizmo ÍÍť      The First, The One, The Best