Re: Skanowanie pod OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 00:39:12 MET

On Mon, 10 Feb 1997 20:08:55 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Zasadnicza. Przyklad, masz rysunek:

Grzes! Nie czytales uwaznie!
i tlumaczysz mi jak koniowi!
tyle to i ja wiem!
ja nie pytam o roznice miedzy rozdzielczoscia faktycznie skanowana
a interpolowana. W katalogu sa 3 powtarzam SLOWNIE: TRZY rozdzielczosci:
optyczna, hardware'owa i max. interpolowana.
Dla mnie (taki ze mnie ignorant) hardware w skanerze to listwa
z fotodiodami czy innymi elementami OPTYCZNYMI (opto-elektronicznymi).
i tak to rozumiejac, gdyby nie bylo podanych ROZNYCH rozdzielczosci
optycznej i hw, to bylbym przekonany ze to jedno i to samo.
a poniewaz sa ROZNE to wlasnie chce wiedziec CZYM sie roznia.
Interpolowana WOGOLE mnie nie interesuje bo interpolowana
to sobie z rownie dobrym skutkiem moge dorobic

Grego

p.s.

piszesz:
>Przyklad, masz rysunek:
>
>I I I I I (pionowe kreski).
>
>rozdzielczosc optyczna duza:
>
>I . I . I . I . I wszystko lapiesz. na przemian skanowane biale i czarne.

to znaczy ze w duzej rozdzielczosci pojawiaja sie dodatkowo
kropki ktorych w oryginale nie bylo?

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi