Re: Skanowanie pod OS/2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 14:30:42 MET

>czy ktos kto sie tym juz troche bawil moglby w skrocie opisac
>do jakich typowych zastosowan jaka minimalna rozdzielczosc jest
>jeszcze akceptowalna?

Ja mam Primax Mobile Pro. Maxymalna rożdzielczośc to 2400 dpi. Jak tak zeskanuje, to
system już nie wyrabia - obrazek jest wtedy kilka razy większy od ekranu. Ponoć kiedyś
czasopisma skanowano na 600 dpi i to w zupełności wysterczało. Ja swój skaner kupiłem
za 5 baniek (z vatem) i jestem zadowolony.

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl