HELPPP!!!!! (Jeszcze raz)

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 14:37:51 MET

No tak. Wczoraj pisałem już spod mojego OeSa (tzn. mna moim komputerze).
Dodałem po prostu tą linijkę SET RESTARTOBJ... nie kasowałem PROGRAMS w tamtej
linijce ...Autostart...
Następnie go POPRAWNIE wyłączyłem. Dzisiaj rano włączam, system się uruchamia,
wyświetla się kursor myślenia, pojawia się bitmapa podkładowa i na tym staje. Co jakiś
czas pluje mi komunikatam "Plik os2.ini nie może zostać zapisany na dysku..." - chyba
wszyscy to znają. Reaguje na ctr-esc. W okinku wyświetla Pulpit i Hyper Cache (taki
program do cachowania folderów) Przełączać mogę się tylko klawiaturą. Po przełączeniu
na Hyper Cache widzę tylko podkład, bez tekstu.

Próbowałem uruchomić pmshell z lini poleceń - Wszystko się uruchamia, tyle że Requester
nie może dojść do porozumienia z siecią, co chwile wyskakuje komunikat że partycja ze
SWAPem jest przepełniona (zostało jeszcze 450 MB) i co chwilę wyskakuje komunikat o
os2.ini. Po jakimś czasie system pada, twierdząc, że SWAP się przepełnił.

HELP!!!

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl