Re: Sesja dos z A:

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 14:27:15 MET

On Wed, 5 Feb 1997 00:45:40 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>co ci sie wiesza ? tzn. program sie zatrzymuje i nie chce pojsc dalej ?
>pokombinuj z ustawieniami. z pierwotnymi ustawieniami nie chce np.
>chodzic mks_vir.

Nie. Dokładnie jest tak - po uruchomieniu sesji wyświetla się czarny ekran sesji pełnoekr.,
system kręci dyskietką, a następnie w tej sesji pokazuje się komunikat, że urządzenie jest
do kitu albo dyskietka. System dalej działa bez problemow, tyle że nie chce widzieć
poprawnie drivu a: tzn. wszędzie pokazuje ten komunikat, we wszystkich programach.

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl