Re: HELP!!!! (Dla mnie super ważne)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 00:24:24 MET

Jaroslaw Kozak <kozi_at_wbc.lublin.pl> wrote:

>[duże ciach..]
>Teraz spokojnie, odpal OS-a jak pojawi się w lewy górnym rogu bialy
>kwadracik to nacisnij ALT+F1, OS grzecznie zapyta się jak wystartować
>ty mu odpowiadasz że tylko z command line :) Nie powiem ci w tej chwili
>jaka literke bo nie pamietam, musialbym teraz tego os-a na ktorym siedze
>zrestartowac :)))

potem klawisz F2 .

>Iwedz jak odpalisz OS-a to bedziesz mial tylko linie komend:) wiec mozesz
>programikiem Tedit dopisac w swoim config.sys taka linie:
>
>SET RESTARTOBJECTS=STARTUPFOLDERSONLY

mysle ze wystarczy usunac z tej linii slowo PROGRAMS .
ewentualnie jeszcze CONNECTIONS . baaardzo przydatne.

w linii komend. powiedzmy ze OS/2 masz na dysku D:
tedit D:CONFIG.SYS
<esc>
strzalkami do stosownego miejsca, kasujesz delete lub backspace (ostroznie)
potem znowu <esc>
potem F2 (save) potem F3 (quit)
wpisz polecenie exit, zrestartuje ci sie. powinien ruszyc.

>Generalnie polecam umiescic wszystkim w config.sys to linie to znakomicie
>upraszcza :) korzystanie z os-a.
>
>Pozdrawiam
> Jarek
>Jarosław Kozak

ja tak ostatnio zrobilem jak mi sie wieszal jakis AVI odpalony
spod PM :) wywalilem linie RESTSRTOBJECTS ....... FOLDERS ,
tyle ze bydle glownego folderu tez mi nie odpalilo :) grrrr.....