Re: ATX i OS

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 15:57:56 MET

"Plavi" <plawi_at_free.polbox.pl> wrote:
>Mam problem z zainstalowaniem OS2Warp ver. 3.0
>Objawia sie to w ten sposob iz po wlozeniu 2 dyskietki instalacyjnej
>pokazuje sie logoOSa i nic .... to znaczy dioda stacji dyskietek sie swieci
>ale stacja nie czyta i to trwa wiecznie (ja spr 3h).
>Probowalem wyloczyc cache CPU i plyty ale nie dalo rezultatu

>Moj komputer to:
>Plyta glowna: ASUS ATX P/I-XP55T2P4 256 kb Cache
>AMD CPU K5 100MHz
>24 MB EDO RAM
       ^^^^^^^ One sa sprawne ? zalatw sobie quake, moze byc demo.
                Jak sie nie wysypie z rejestrami przez 15 minut twojej gry,
                to szukaj przyczyny dalej. Jak sie wyburaczy, idz do
                sprzedawcy i go zastrzel.
Na rynku jest b.duzo walnietych EDO. Na nich nic nie chce dobrze chodzic.
aha, quake to taka gra pod DOS :)))

>S3Trio64UV+
^^^^^^^^^^^^^^ Przy insalacji wybierz VGA, dopiero po instalacji dobierz
drivery do karty. moga byc do 64V+ . UV+ to jakis dziwny wynalazek.

>HDD 1.3 Mode 4 PIO
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ firmy noname ? :)))))))))

>Karta sieciowa Genius2000III (zgodna z NE2000, PnP ale mozna wylaczyc)
buuuuuu....... kaszanka. musisz tej karcie przydzielic jakies stabilne
przerwanie, zeby sie nie zmienialo po dolozeniu czegokolwiek jak to
Pluj & Placz ma w zwyczaju. Jesli masz drivery do tej karty (czyli genius)
na dyskietce pod OS/2, skorzystaj z nich. Jesli nie, to z NE2000 .
Nie uzywaj driverow dostarczonych z OS typu Eagle Technology NE2000Plus,
bo te drivery sa do kitu i niewiadomo czemu takie dlugie.

>Karta muzyczna Genius Sound Maker 18PnP Pro (3D iWT)
czyli ESS costam, powinno chodzic.

>Modem ZOOM FVP 14.4V
to nie ma znaczenia, chyba ze do niego jest dodatkowa wkladana karta.

>Radio Track.
a do czego to jest doczepione ? mozesz miec problemy z uruchomieniem tego
jesli do karty nie bylo dyskietki z driverami pod OS/2.

>(Czy wogule na tym sie oplaca instalowac OSa?)

Jak powiesz z jakich programow/gier korzystac, co chcesz robic na komp,
to ci powiem.

> Plawi_at_free.polbox.pl

aha. przy starcie, jak w lewym gornym rogu bedzie pisalo OS/2 wcisnij
ALT+F2 . bedzie ci wypisywal co laduje. Jak na czyms sie zatnie
(odczekaj, moze pusci) to wyremuj to cudo z config.sys (2ga dyskietka
instalacyjna).