Re: ATX i OS

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 01 Feb 1997 - 10:53:12 MET

On Fri, 31 Jan 1997 16:41:09 +0100 (CET), Plavi wrote:

>Mam problem z zainstalowaniem OS2Warp ver. 3.0
>Objawia sie to w ten sposob iz po wlozeniu 2 dyskietki instalacyjnej
>pokazuje sie logoOSa i nic .... to znaczy dioda stacji dyskietek sie swieci
>ale stacja nie czyta i to trwa wiecznie (ja spr 3h).
>Probowalem wyloczyc cache CPU i plyty ale nie dalo rezultatu

a wylaczales turbo?
jesli nie to sprobuj. jesli nie zadziala wujmij wszystko co nie
potrzebne i probuj instalowac wtedy. jak zadziala to wkladaj
karta po karcie i doinstalowuj po kolei multimedia, siec etc.
podobnie video - wybierz VGA i dopiero na dzialajacym systemie
zapuscisz instalacje driverow do S3

>Moj komputer to:
>Plyta glowna: ASUS ATX P/I-XP55T2P4 256 kb Cache
>AMD CPU K5 100MHz
>24 MB EDO RAM
>S3Trio64UV+
[...]
>(Czy wogule na tym sie oplaca instalowac OSa?)

a dlaczego mialoby sie nie oplacac?
ja przygode z OSem zaczalem z wersja 2.1 na 386DX/40MHz z 5MB
(a wersja 2.1 byla bardziej zasobozerna od WARP'a)
nie powiem zeby to byla rakieta, ale i tak spodobala mi sie
w porywach do miliona razy bardziej od windy.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi