Partycje dyskow po kolei

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 11:23:59 MET

Jest z pozoru "drobny" problem.

mam dysk HDD1 z partycjami (primary) C: (logical) D: E:
oraz przynosi do mnie kolega dysk HDD2 (primary) C: (logical) D:

Po podlaczeniu tego drugiego dysku powstaje (jak powszechnie wiadomo)

C: HDD1(primary)C:
D: HDD2(primary)C:
E: HDD1(logical)D:
F: HDD1(logical)E:
G: HDD2(logical)D:

czy ktos wie w jaki sposob ladowac drivery, abym mial cos takiego:

C: HDD1(primary)C:
D: HDD1(logical)D:
E: HDD2(primary)C:
F: HDD1(logical)E:
G: HDD2(logical)D:

Jeszcze nie slyszalem zeby ktos cos takiego robil pod OS/2. ale moze
ktos ma jakis pomysl ? aha. wydeklarowanie dysku z bios nic nie daje,
bo drivery OS/2 i tak same sobie wykrywaja ile, i jakie dyski.
przy ladowaniu drivera moge jednak ustalic, ktore dyski driver wezmie
pod uwage, a ktore zignoruje.

No to tyle, czekam na pomysly. pomysl aby na HDD2 nie zakladac primary
odpada, gdyz mi chodzi o dzialajace, przynoszone od znajomych dyski.