Re: nawet w lodowce

Autor: Plavi (plawi_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 16:29:35 MET

Widzialeś moje biurko?
;)
Wlasnie dlatego tu jestem zeby zerweac ze zlymi nalogami ale jakos mi nikt
nie chce powiedziec jak zdobyc Warp 4 PL !!!!
pOSdrawiam

Radoslaw Poplawski <radekp_at_usa.net> napisał(a) w artykule
<32ef5ec6.1250367_at_news.icm.edu.pl>...
: Tue, 28 Jan 1997 10:13:58 -0500, jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak)