ATX i OS

Autor: Plavi (plawi_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 16:30:14 MET

Mam problem z zainstalowaniem OS2Warp ver. 3.0
Objawia sie to w ten sposob iz po wlozeniu 2 dyskietki instalacyjnej
pokazuje sie logoOSa i nic .... to znaczy dioda stacji dyskietek sie swieci
ale stacja nie czyta i to trwa wiecznie (ja spr 3h).
Probowalem wyloczyc cache CPU i plyty ale nie dalo rezultatu

Moj komputer to:
Plyta glowna: ASUS ATX P/I-XP55T2P4 256 kb Cache
AMD CPU K5 100MHz
24 MB EDO RAM
S3Trio64UV+
HDD 1.3 Mode 4 PIO
Karta sieciowa Genius2000III (zgodna z NE2000, PnP ale mozna wylaczyc)
Karta muzyczna Genius Sound Maker 18PnP Pro (3D iWT)
Modem ZOOM FVP 14.4V
Radio Track.

(Czy wogule na tym sie oplaca instalowac OSa?)

  Plawi_at_free.polbox.pl
    IRC - Plavi - #RMF