Re: nawet w lodowce

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 21:03:15 MET

Tue, 28 Jan 1997 10:13:58 -0500, jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak)
napisał(a):

>Dzisiaj zalaczam magnetowid, a tu mnie straszy zawszona fizjonomia Billa Gatesa
>i reklama jego Malego Miekkiego.
>Dzisiaj boje sie zagladac do lodowki.

A co powiesz na takie zjawisko: komputer "oflagowany" Designed for
Windows, oczywiscie zainstalowany Win95 i przegladana Explorerem
strona www.microsoft.com/poland. Wszystko to jest obslugiwane mysza
firmy Microsoft (a na podkladce pisze Where you go today) i klawiatura
Microsft Natural. :)

Miedzyczasie w TV leci kanal Microsft NBC, gdzie sa demonstrowane
najnowsze programy Microsoftu.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --