ZIP Parallel i Warp - jak?

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 19:52:19 MET

Prosze o pomoc:

1) jak ozenic ZIP-a rownleglego z Warpem? Pogrzebalem na
roznych dziwnych ftp-ach, posciagalem drivery, niestety - okazalo sie, ze
sa tylko dla wersji SCSI lub (tu niezle sie zdziwilem >:-) ) dla wersji
SCSI na zlaczu drukarkowym (co to jest??). Tak czy owak, dzialac nie chce.
Mam na tym samym sprzecie W95, ale odpalac to tylko po to, by odczytac
dyskietke napawa mnie niesmakiem, zwlaszcza, ze musze wowczas odczyt
przerzucac via FAT, a chcialbym od razu na HPFS.

2) czy ktos zna namiary na drivery (o ile istnieja) do HP Scan jet Plus?

3) jw, ale do streamera Archive QIC-120?

Czy ktos juz rozgryzl powyzszy problem (oczywiscie mowie o driverach do
Warpa)? Wiem, ze sprzet z pkt. 2 i 3 jest cokolwiek archaiczny, ale szkoda
wyrzucac, gdy dziala, zwlaszcza, gdy calkowicie zaspokaja potrzeby.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek