Re: ZIP Parallel i Warp - jak?

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 21:29:32 MET

On Thu, 30 Jan 1997 20:10:46 +0100 (CET), Jacek Pietraszek wrote:

>Prosze o pomoc:
>
>1) jak ozenic ZIP-a rownleglego z Warpem? Pogrzebalem na
>roznych dziwnych ftp-ach, posciagalem drivery, niestety - okazalo sie, ze
>sa tylko dla wersji SCSI lub (tu niezle sie zdziwilem >:-) ) dla wersji
>SCSI na zlaczu drukarkowym (co to jest??). Tak czy owak, dzialac nie chce.

Cwiczylem to z driverami, ktore zgarnalem z IOmegi albo z hobbesa, plik
zpdrv234.zip. Dzialalo z zewnetrznym ZIPem bez najmniejszych zastrzezen,
zarowno przy formatowaniu ZIP-a na FAT, jak i na HPFS. Trzeba _dokladnie_
przeczytac opis instalacji i wybrac sterowniki dla OAD.

>2) czy ktos zna namiary na drivery (o ile istnieja) do HP Scan jet Plus?

W opisie do driverow od DeskScan IIp, ktore zasysalem wczoraj z HP do
Win'95 bylo napisane, ze z OS/2 trudna sprawa...

>3) jw, ale do streamera Archive QIC-120?

To problem, ktory znam az za dobrze... Jedyne znane mi wspolpracujace z
nim oprogramowanie pod Warpa (a probowalem wszystkiego co jest dostepne w
Internecie) to IBM DualStor Backup. Wersja demo jest na hobbes w pliku
ds-30dem.zip i ma ograniczenie do 10 MB. No i dziala tylko ze streamerem,
nie ma obslugi dyskietek. Poza tym chodzil w sesji DOS ktorys CP Backup,
ale kulawo. Ja radze sobie tak, ze odpalam komputer z dyskietki DOS-owej
z zainstalowanym driverem do czytania HPFS i z QS3. Oczywiscie o dlugich
nazwach plikow mozna wtedy zapomniec...

OSciski!
Mirek Nowakowski