Re: Czy warto?

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 16:31:23 MET

On Wed, 29 Jan 1997 14:01:05 +0100 (CET), Felix wrote:

>Planuje zainstalowac OS/2 chcialbym sie dowiedziec czy znajde pod
>OS/2 aplikacje :
>Netscape 3.0 lub analogiczne.

Jest Netscape 2.0.2 i IBM WebExplorer

>Jakis edytor tekstu najlepiej dysponujacy polskim slownikiem
>ortograficznym?

Edytorow jest sporo, od prostych IBM Works (troche lepszy od Word 2.0,
przede wszystkim duuuzo szybszy), do Lotus'a WordPro ( wersja Win jest
spolszczona wiec slownik powinen byc).

>Czy jest mozliwe wykorzystanie Windows jezeli dysk sformatuje jako
>HPFS. Jak wyglada ogˇlnie sytuacja z aplikacjami OS/2?

U mnie pod Marlinem chodza bez problemu polskie WIN-OS2 na HPFS-ie.

>Czy istnieja programy do obrˇbki grafiki bitmapowej i wektorowej?

Tak. Neon Grafix 3D, Neon Vector 2D, Neon Bitmp, ColorWorks,
CorelDraw (ale jakis stary) i sporo innych.
Ostatnio bawie sie Neon'em Vector 2D. Calkiem sympatyczny programik,
Ma wiekszosc fukcji Corela, brakuje mu tekstur frakatalnych i niektorych
funkcji takich jak np. blend.