Re: Merlin w sieci NT?

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 02:18:39 MET

On Wed, 29 Jan 1997 14:52:49 +0100 (CET), Mirek Nowakowski wrote:

>Ave!
>
>Czy ktos przerabial instalowanie Merlina na stacji pracujacej w sieci NT
>4.0? Jakies zagwozdki? Potrzebne jakies dodatkowe sterowniki? Jakies
>kruczki&sztuczki? Bede dzwieczny za uwagi.

Ja mam na jednym komputerze OS/2 i NT ktore pracuja na przemian.
Poniewaz do tego komputera jest dopieta drukarka, ZIP i CD-ROM z ktorego
musza korzystac inne komputery pracujace pod OS/2 i WfW musialem to tak
skonfigurowac zeby bylo przezroczyste. Po ujednoliceniu nazw
zasobow i domen pod NT i OS/2 i ustaleniu jednolitego protokolu
NETBIOS over TCP/IP wszystko chodzi bez zastrzezen.
Czesm tylko pod NT dzieja sie cuda z dostepem do drukarki. Tzn. drukarke
widac ale proba drukowania wyrzuca komunikat ze drukarka jest niegotowa.
Ale to jest sporadyczne.
Generalnie wazne jest ustalenie jednakowej nazwy domeny
(w OS/2 domyslna jest IBMPEERS a w windzie WORKGROUP ), poza tym
wszystko jest OK.