Re: Klopot z Merlinem

Autor: Jacek Podgorski (jpkulfon_at_man.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 22:49:44 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> I do siebie, ze cos takiego kupujesz. Troche szacunku dla cudzej pracy...

Gdyby byla gdzies normalnie dostepna wersja "trial" Merlina nie byloby problemu.
A tak...przeciez, nie kupie kota w worku. Chce zobaczyc czy bedzie chodzic porzadnie,
czy nie wywali jakis numerow jak Windows 95 (co zreszta jest normalne). Przedtem
mialem bete i powiem szczerze nie do konca bylem zadowolony - potrafilo sie
w calkiem niespodziewanym momencie wysypac. Ile kosztuje oryginal? Czy mozna go bez
problemu dostac?
Czy ja napisalem, ze popieram piractwo i nie szanuje cudzej pracy? Gdyby tylko IBM
mial inne podejscie do klienta...ale i tak wole go od Microsofta. A oryginal kupie.

> --
> Leszek KUBRAK <infokub_at_sol.pp.com.pl>

  * Jacek Podgorski / TP S.A. Wroclaw    *
 * e-mail: jpkulfon_at_man.wroclaw.tpsa.pl *