Re: Marketing IBM

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 16:34:27 MET


Tomasz Stafiński wrote:
>
> Pod koniec ubieglego roku zdarzylo mi sie takie cos. Zamowilem u BigBlue
> CD z wersja 30-dniowa Warpa 4.0, a przyslali mi jakies dwie gazetki
> D_Mail o programowaniu w ogolnosci jedna i o programowaniu w Javie
> druga oraz plytke CD IBM Developer Connection for Java & Internet Tools.
> Dlaczego tak sie dzieje z IBM? Nie nadazaja tloczyc plytek i wciskaja
> co maja? Nie moge powiedziec, ze na tej plytce nie ma nic ciekawego,
> ale nie tego sie spodziewalem.
>
> __
> Stefan - Tomasz Stafinski
> Politechnika Lubelska
> E-mail:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl
pOSdrowionka

a ja zamawialem testowa wersje Merlina i dostalem Warp Server 60 dni -
przynajmniej cos nowszego niz mam ;-(/;-)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:09:49 MET DST