Voice Type w polskiej wersji

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 08:19:10 MET

Wlasnie kupilem polska wersje Merlina upgrade - w pelni spolszczona,
lacznie z Bonus Pakiem. Zauwazylem, ze na opakowaniu nie ma zadnej
wzmianki o Voice Type, ale zwiodla mnie maksymalna ilosc miejsca
zajmowanego na dysku - 300 MB, tyle mialo byc razem z voice type.
Instaluje - i nic. Wiem, ze nie mialo byc wersji polskiej, ale
liczylem na angielska. Czy cos przegapilem, czy rzeczywiscie nie ma?

Oprocz tego, wystepuja takie buraki jak - w dwoch miejscach na
opakowaniu nie ma polskiej czcionki tzn. wystapuja "robaki" zamiast
polskiech liter. Niby nic, ale jak mozzn do tego dopuscic?

Instrukacja zawiera w sumie tylko instalacje, bo poza tym wymienia
rozne rzeczy, ale ich nie wyjasnia. Rozumiem, ze kupowalem Upgrade,
ale sporo rzeczy sie pozmienialo.

Jednak najistotniejsza jest sprawa z Voice Type'm. Jezeli go nie ma,
to szukam wersji Angielskiej.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl