Re: Instalacja Warpa

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 20:56:39 MET

Mon, 23 Dec 1996 12:03:02 -0800, "R. S." <ditrskor_at_pbg.pl> napisał(a):

>Oj nieprawda !
>Zadalem sobie kiedys trud i poczytalem specyfikacje (a wlasciwei ich
>opisy) posciagane gdzies od WD, czy jakos tam.
>EIDE DEFINIUJE SPOSOBY NA OMINIECIE BARIERY POJEMNOSCI. Definiuje tez
>"szybkie" tryby pracy.

Nie wiem, skad WD sobie cos takiego wymyslil, ale papier przyjmuje
wszystko... (zreszta wystarczy spojrzec na opis do kazdej plyty -
zawsze jest LBA Mode Supported & PIO Mode 4, no i DMA Mode 2 - EIDE
jeszcze nie widzialem, ale tez nie zwracam na to uwagi).

> ATA to to samo w wydaniu SEAGATE'a

ATA to nie EIDE! To jest oddzielny standard, ktory niemniej jest
kompatybilny z EIDE (bodajze w jedna strone, tzn kazdy ATA jest
zarazem EIDE, ale odwrotnie juz nie).

>W dalszym ciagu aktualne :)
No!

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --