Re: Instalacja Warpa

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 21:17:23 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Nie wiem, skad WD sobie cos takiego wymyslil, ale papier przyjmuje
> wszystko... (zreszta wystarczy spojrzec na opis do kazdej plyty -
> zawsze jest LBA Mode Supported & PIO Mode 4, no i DMA Mode 2 - EIDE
> jeszcze nie widzialem, ale tez nie zwracam na to uwagi).
Jeszcze wiecej dziwolagow widzialem w opisach plyt itp. - to niczego nie
dowodzi. WD jako autor EIDE ma prawo pisac tam, co chce - pisze o
przekraczaniu 504 MB, nie pisze natomiast o kolorze dyskow - widac TO
akurat nie ma nic do rzeczy ;)

> ATA to nie EIDE! To jest oddzielny standard, ktory niemniej jest
> kompatybilny z EIDE (bodajze w jedna strone, tzn kazdy ATA jest
> zarazem EIDE, ale odwrotnie juz nie).
W obie strony niedokladnie to samo - wynika to z faktu, ze kazda z firm
chce ustanawiac standardy - byc tym "oryginalnym", ktorego inni
kopiuja...
Podobnie bylo z ST412/506 ("MFMy"), i IDE (NIE MA NORMY NA IDE !!!)

> No!
No wlasnie, jesli prostujecie, to podawajcie fakty, zrodla, URLe.
Samo wewnetrzne przekonanie nie jest jeszcze dowodem.
I nie chodzi mi, zeby kogos zakasowac swoja (niewielka) wiedza, wrecz
przeciwnie: chce sie czegos konkretnego dowiedziec !

Hepi niu jer ! :)))

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl