Re: Prosba o pomoc!

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 00:35:52 MET

Marcin Debowski wrote:

> R. S. <ditrskor_at_pbg.pl> wrote:
> : Czesto sie zdarza, ze "pamiatki" dopiero po wygrzaniu gubia dane i wtedy
> : sie sypie.
> : Inna rzecz, ze dawno dawno temu, za panowania Simma Pierwszego zwanego
> : Krotkim byla sobie Parzystosc. Wowczas 3/4 awarii pamieci byla
> : "detektowalna" (piekne slowo - zaszlyszane :), tzn. dawalo sie wykryc
> : blad pamieci - bylo to albo NMI, albo jakims CHECKITEM.
> : Obecnie pamieci sa nieco tansze, niz byc powinny (32 bity zamiast 36 -
> : oszczednosc o 12.5 %), za to pewniejsze ;)))

> [...]

Wcale tak nie mysle, czasem sam takie kupuje (do pracy of course :)
Pytanie za pytanie: czy myslisz, ze facet ma klopoty z COMPAQiem ? :)))
Po prostu jestem realista i widze co jest na rynku ... (tu dlugi wywod o
procencie sprzedawanych M/Boardow z obsluga parzystosci, ceny SIMM 36 do
SIMM 32, itd. - DARUJMY SOBIE, facetowi to nie pomoze ;)

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl