Re: FixPak dla Netscape 3.01 for Win dla Warpa

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 08:43:42 MET

19 Nov 1996 11:20:23 GMT, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>[blablabla]

>Jest tragiczna. Ma niescislosci w skladaniu stron html, nie mozna drukowac,
>wysylac poczty i cos tam jeszcze. poza tym to jest wersja 2.*??? a nie 3.

Rozumiem, że jednak ciut lepsza niż 2.XX. Co do poczty i newsów
netscape'a to mogliby dać sobie spokój albo zrobić coś naprawdę
porządnego. Tak więc brak poczty nie byłby żadną przeszkodą.
Najlepsze, że ściągnąłem nnos2 i w ogóle mi nie rusza tzn. plik exe
nie jest rozpoznawany przez system jako rozpoznawalny. Podczas
instalcji idzie gładko, ale co z tego ?

> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk