Re: FixPak dla Netscape 3.01 for Win dla Warpa

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 08:43:47 MET

17 Nov 1996 12:11:40 +0100, mirnow_at_infoservice.com.pl (Mirek
Nowakowski) napisał(a):

>Jak bedzie _nie_beta_, to sie nia zainteresuje. Mi na co dzien w
>zupelnosci wystarcza WebExplorer, ale czasami natykam sie na strony,
>ktorych on "nie bierze". A o problemach z uruchamianiem Netszkapy 3.01 w
>Win-OS/2 bylo glosno na zagranicznych listach, wiec postanowilem
>wyprzedzic ewentualne zapytania.

Co do WebExplorera to się zgadzam pomijając to, że aplety javy to
jednak pewna jakościowa zmiana a nie ma ich przecież. No i jeszcze nie
mam przekodowywania. Co prawda na softargu były egzemplarze z
de/enkodowaniem ISO, ale poza tym nigdzie nie widziałem.

>OSciski!
>Mirek Nowakowski

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907