Re: FixPak dla Netscape 3.01 for Win dla Warpa

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 12:04:34 MET

On Sun, 17 Nov 1996 08:45:34 +0100, Piotr Trzcionkowski wrote:

>A co os'owa nie jest dobra ?

Jak bedzie _nie_beta_, to sie nia zainteresuje. Mi na co dzien w
zupelnosci wystarcza WebExplorer, ale czasami natykam sie na strony,
ktorych on "nie bierze". A o problemach z uruchamianiem Netszkapy 3.01 w
Win-OS/2 bylo glosno na zagranicznych listach, wiec postanowilem
wyprzedzic ewentualne zapytania.

OSciski!
Mirek Nowakowski