Re: Karta video 1MB -> 2MB - Jak zmienic z 60Hz na 75Hz?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 14:48:41 MET

On Tue, 19 Nov 1996 13:54:25 +0100, Piotr wrote:

>Nie, nic sie nie przekrecilo w OS/2. Natomiast windows 95 wystartowal z
[...]
>karta i z monitorem). Zastanawiam sie, co jest w tym pliku EE_DATA.SF_.
> Program OS2INST z Warpa umiescil go na dysku C: zamiast na E:. Nie wiem

hl/e hl/e hl/e
dopiero co Andrzeju i ja podejrzewalem kogos o to samo
(ja rowniez nieslusznie)
nie chodzi o EE_DATA.SF_ ktory zawiera dane o extended attributes
na partycjach FAT, lecz o plik EEDATA.EE_, w ktorym drivery MACHa
trzymaja swoje dane.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi