Re: WebExplorer nie czyta stron z ISA z PSO; Czemu?

Autor: cukrlubl_at_man.lublin.pl
Data: Tue 19 Nov 1996 - 19:36:23 MET

In <56s5c4$g3j_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

>Stosuja zupelnie niepotrzebnie jakis nietypowy typ, przez co nie jest
>on uwazany za strone html. I to nie chodzi o context type, ale o konfiguracje
>www serwera :(((( grrr.....

Tak mi sie zdaje, ze masz racje - ta sam strona (mirror w koncu) wchodzi bez
bolu z http://sunsite.icm.edu.pl/ogonki/. Wiec pewnie nie w zawartosci doku-
mentu HTML rzecz. A swoja droga Explorer moze po prostu jest "zbyt prawo-
myslny", tak jak i PPP z WarpaConnecta - z TPSA laczy sie ladnie, a juz
z providerem (UMCS) nie, i to zdaje sie z winy odstepstwa od prawomyslnego
PPP w ciut starszych serwerach komunikacyjnych UMCS. Takie zycie.

Jeszcze ad. NM Andrzeja: PSO = Polska Strona Ogonkowa, adres np. jak wyzej.

Michal Morawski
Dzial Informatyki Cukrowni Lublin SA
cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl