Re: S3 i polskie czcionki

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 23:32:52 MET

Krzysztof Krzyzaniak (eloy_at_arrakis.cs.put.poznan.pl) wrote:
> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com) napisal(-a):

> : Zainstalu driver SVGA. Gdy zapyta cie, czy chcesz aktualny czy nowy -
> : odpowiedz nowy. Wtedy skopiuje z instalacyjnego katalogu Windows
> : prawidlowe (tzn z polskimi literami) czcionki.
> : Pozniej mozesz zmienic driver na en dedykowany do karty, wybierajac
> : "aktualny".

> Mialem ten sam problem .. rozwiazalem go nastepujaco:
> 1) Wyszukac w plikach instalacyjnych pliki z roszerzeniem fo_ (pliki z
> fontami)
> [...]

Chyba sie nie zrozumielismy: mi chodzi o polskie znaki pod WARP'em a nie
Windowsami. Nie zaznaczylem tego wprawdzie w swoim pytaniu, ale to chyba
oczywiste, takie jest przeciez przeznaczenie tej grupy newsowej.
Tak na marginesie: sprobowalem zastosowac pierwszy z powyzszych pomyslow
i niestety tak sie nie da. Warp po wybraniu sterownika SVGA odpala
program probujacy ustalic konfiguracje sprzetowa adaptera, jeszcze przed
rozpoczeciem kopiowania jakichkolwiek plikow. No a ten program wiesza
mi system na sztywno (to zapewne ta legendarna stabilnosc OS/2 :-> ).
Coz, moje pytanie pozostaje nadal aktualne.

Tomek