Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 03:31:26 MET

On Wed, 13 Nov 1996 21:07:33 +0100, DARIUSZ PILAREK wrote:

>O ile mnie pamiec nie myli to ow plik nazywa sie _eedata.dat i znajduje sie
>w roocie albo w \mach64. Zdaje sie, ze plik ten powstaje tylko przy recznym
>nastawianiu refreshu i innych parametrow, wiec po standardowej instalacji
>byc go nie powinno, ale z drugiej strony, owa instalacja mogla ow plik
>wymazac.

o ile sie nie myle (bo ja FATu nie uzywam)
to w "EA DATA. SF" znajduja sie extended attributes
(dlugie nazwy etc) na partycjach FAT
i oczywiscie maja ogromny wplyw na czestotliwosc odswiezania
nie mowiac o tym ze zostaja w calosci wymazane przy reinstalacji
driverow do kart video, nnnie wspominajac juz o mazaniu tablicy
partycji przy instalacji driverow do tostera i zelazka.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi