Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 22:45:03 MET

Do przeinstalowywania driverow do Mach64, dodam jeszcze jedno.
Dzialalem sobie spokojnie na Cyrixie 5x86 -100 z karta Mach64 z 2MB RAM.
Ktoregos pieknego dzionka wymienilem sobie plyte i proca na P-100.
Urchuchomilem komputer i niby wszystko dzialalo, tylko po alt+Home w sesji DOSowej
znikal mi obraz z monitora, i trzeba bylo robic wszystko na "czuja".
Sprawdzilem wszystko ze 100 razy i przychodzily mi do glowy najroznijesze pomysly
( Pentium gorsze od Cyrixa ? ). W koncu odinstalowalem karte graficzna i zainstalowalem
ja ponownie i po tym wszystko wrocilo do normy.
Podobny problem mialem przy wymianie plyty glownej ( procesor ten sam ), i tu
reinstalacja driverow tez pomogla.

Stad wniosek ze przy instalacji Macha cos tam sie zapisuje wiecej o konfiguracji sprzetu...
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )