Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 17:43:21 MET

> o ile sie nie myle (bo ja FATu nie uzywam)
> to w "EA DATA. SF" znajduja sie extended attributes
> (dlugie nazwy etc) na partycjach FAT
> i oczywiscie maja ogromny wplyw na czestotliwosc odswiezania
> nie mowiac o tym ze zostaja w calosci wymazane przy reinstalacji
> driverow do kart video, nnnie wspominajac juz o mazaniu tablicy
> partycji przy instalacji driverow do tostera i zelazka.

Co to jest EA DATA. SF to ja wiem i nie jego mialem na mysli. Jesli w
programie instalacyjnym Macha64 pobawisz sie z nastawieniem custom monitora to
konfiguracja zostanie zapisana w pliku _eedata.dat (moge tu troche mylic
nazwe).

Pilar

PS. Zamiast sobie jaja robic moze bys najpierw sprawdzil co pisze?