Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 21:07:38 MET

> Czy aby napewno?, data jego utworzenia tez nie?
> To co jest w pliku zapisane to to co moze twoj monitor, natomiast to co
> doszlo do mozliwosci Twojej karty znajduje sie w ustawieniach system

O ile mnie pamiec nie myli to ow plik nazywa sie _eedata.dat i znajduje sie
w roocie albo w \mach64. Zdaje sie, ze plik ten powstaje tylko przy recznym
nastawianiu refreshu i innych parametrow, wiec po standardowej instalacji
byc go nie powinno, ale z drugiej strony, owa instalacja mogla ow plik
wymazac.

Pilar