Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 18:24:18 MET

On Wed, 13 Nov 1996 17:00:07 +0100, Artur Flinta wrote:

> [...]
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>Ale po dodaniu drugiego MB wzrastaja mozliwosci poszczegolnych trybow
>(liczba kolorow rozdzielczosc)

tlumaczysz mi rzeczy ktore wlasnie napisalem
(zob. wyzej)

>Czy aby napewno?, data jego utworzenia tez nie?

jak powszechnie wiadomo data utworzenia pliku konfiguracyjnego
ma ogromny wplyw na prace driverow video

>To co jest w pliku zapisane to to co moze twoj monitor, natomiast to co
>doszlo do mozliwosci Twojej karty znajduje sie w ustawieniach system

wiec powtarzam raz jeszcze - mnie to zupelnie nie obchodzi co doszlo
do mozliwosci mojej karty. Rozszerzylem ja do 2M tylko po to
aby ja przyspieszyc. I wyrazilem zdziwienie ze aby to dalo efekty
trzeba bylo reinstalowac drivery.

Jesli wiesz cos na TEN temat tzn. dlaczegoz to drivery mialoby
obchodzic to czy karta wykorzystuje 1M czy 2M jesli pracuje
trybie do ktorego wystarcza w zupelnosci 1M - to odpowiedz,
w przeciwnym przypadku, dajmy spokoj z przelewaniem z pustego
w prozne.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi