Re: OS2 Warp v3 US Polonizacja

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 12:01:36 MET

ppekala_at_phys.amu.edu.pl (Piotr Pekala) wrote:

>Co konkretnie w tym wypadku znaczy 'dociazyc siec' ?

chocby przez kopiowanie FTP'em w 3 roznych sesjach, na lokalne
czyli szybkie hosty. Tak zeby lampka od sieci nie miala okazji zgasnac.

>A probowales FixPak-25 ? (co prawda w wersji US, wiec lepiej na polskiej
>nie probowac)

szczeze przyznaje ze dawno przegladalem co jest na ibm, i od ciebie
po raz pierwszy slysze o fixpax25 :) thx. za info.
na polskim instaluje sie maksymalnie fixpak17. lecz niestety wychodzi
z tego warp tzw. polish-angielski :(( grrrr..... czemu oni zrobili to jak
microsoft a nie apple, tzn. w dll'ach i exe'kach wsadzili zasoby ?
przez to polska wersja zostaje dokladnie zniszczona po wypatchowaniu.

>A co jest nie tak, ze potrzebny jest fixpak ?
>Juz kiedys podawalem Tobie skad mozna wziasc patche na TCP/IP 3.0 czy to
>nie wystarczylo ?

w wersji warp juz jest tcp/ip 3.0 . myslalem ze jest do tego fix, chocby
dla poprawionych driverow do kart sieciowych :))) moze cos poprawili ?
moze rozszezyli zakres uslug tcp pod sesje dos i windows zeby
netscape for windows widzialo siec itp.
po prostu w wersji polskiej czesto mi sie zdaza ze mi urywa sesje telneta,
zrywa polaczenia ftp z komunikatem socket error costam, zawiesza komputer
i wogole cuda sie dzieja. to wszystko w wersji polskiej. w us nie mialem
takich problemow, nawet bez fix'owania.

>pozdrawiam,
> Piotr Pekala

dzieki za info. tez pozdrawiam :))