Re: OS2 Warp v3 US Polonizacja

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 22:34:02 MET

On Thu, 7 Nov 1996 12:13:36 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>Otoz wraja Warp v3 PL ma jakies straszliwe byki. Nie da sie na tym
>zainstalowac fixpak22 , przy starcie PM wywala sie z bleden $SINGLEQ error

No to normalne bo fixpaki sa do wersji narodowych. Do polskiej to jeszcze nie widzialem.

>i dalej rejestry. Siec takze zle jest obslugiwana, wystarczy ja dociazyc
>aby OS sie zamrozil. nawet mysza nie ruszy. Dlatego wole wersje US, bo nie
>ma tych niegodognosci.
>
>Ale teraz. Jak tego US spolszczyc ?

Jest taki driver do klawiatury maszynistki, ale chodzi tylko do fixpaka 16.
Jak by go nie bylo w sieci, to moge dopiac do maila. Ostatnio byl w perycie.

>I druga sprawa. Czy jest jakis fixpak do czesci sieciowej os2 warp ?
>bo ten fixpak22 jest na samego os.

U mnie siec chodzi brdzo dobrze. Nie zauwazylem zadnych zaciec, napisz jaki masz sprz t
bo jak siec chcesz odpalac na 8MB to zapomij.
Ja mam w sieci OS/2 Win3.11, Linuxa i Lantastica. OS/2 chodzi jako glowny serwer
i chodzi bardzo szybko i wydajnie. Najpierw dzialalo to na NetBEUI, a po doinstalowaniu
linuxa pod NetBIOS over TCP/IP. I chodzi to bardzo stabilnie.
Moze masz problemy z driverami do karty sieciowej ?
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )