[WINNT] Windows.old - co z tym robić?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows.old - co z tym robić?
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Wed, 29 Mar 2023 20:04:52 +0200
Zrobiłem upgrade Windowsa 10 z wersji 20H2 na 22H2. Po wszystkim powstał katalog Windows.old, który zawierał starą instancję systemu wraz z katalogami Program Files i innymi śmieciami. Gdy wszystko śmiga ok to się ten katalog usuwa, tak twierdzą poradniki. No to próbuję wyrżnąć, nie idzie to łatwo, po 30 minutach kopania z koniem, zmian uprawnień, przejmowaniu własności obiektów itd. usunąłem 98%. Została jednak garść plików nie do ruszenia. W końcu odkryłem, że to hardlinki do plików aktualnie w systemie używanych (sic!):

https://i.imgur.com/orY8uDj.png

Może mi ktoś to rozjaśnić? Po cholerę takie posrane patenty i jak sobie z tym poradzić?

--
pzdr
Roman