[WINNT] Informacje o planie zasilania niedostępne - jak rozwiązać?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Informacje o planie zasilania niedostępne - jak rozwiązać?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Fri, 12 Aug 2022 12:22:53 +0200
Witam

Podczas działania jednej z aplikacji w Win 10 Home mój laptop
jest bardzo głośny i nagrzewa się (sprawdziłam programem
HWMonitor - dochodzi do 99 stopni).

Kiedyś radziłam sobie w takiej sytuacji przez kolejny wybór:
Panel sterowania > Sprzęt i dźwięk > Opcje zasilania > Zmień
ustawienia planu > Zmień zaawansowane ustawienia zasilania >
Zarządzanie energią procesora > Maksymalny stan procesora >
Podłączone > 99% > OK. Działało bardzo dobrze.

Gdy chciałam tak zrobić teraz to po wybraniu "Opcje zasilania"
na liście nie mam pozycji "Zmień ustawienia planu", a tylko
"Utwórz plan zasilania". Gdy go wybieram pojawia się komunikat:
"Informacje o planie zasilania niedostępne".

Co zrobić żebym znowu mogła zmieniać ustawienia
planu zasilania w Wind 10 Home ?

Pozdrawiam
Ewa