Re: [WINNT] Win 10 Live Mail (2012) - znikniete konta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 Live Mail (2012) - znikniete konta
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 29 Aug 2022 17:10:14 +0200
Gdyby ktoś pytał to dodanie kont do Win Live mail 2012 od nowa (poprzez import kiedyś zapisanych plików *.iaf) zakończyło się sukcesem i synchronizacją z serwerem, ale to zawsze wzbudza we mnie dreszczyk emocji co by było gdyby klient wykasował wszystko na serwerze (kiedyś tak miałem). Problemem okazało się zapomniane hasło, bo import konta z pliczku *.iaf hasła nie wpisuje, no i tu okazał się pomocny stary komp z szuflady gdzie jeszcze była zainstalowana poczta, trzeba było użyć któregoś z programików do odmaskowywania haseł i poszło.

-----