Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 24 Aug 2022 01:42:58 +0200
W dniu 2022-08-23 o 22:21, cana pisze:
  system którego rejestr wytrzebilaś  siekierą  miast skalpelem
  spełnia  twe wymagania?
jeśli tak, to po najmniejszej  linii  oporu uzyj innego urządzenia
  i na inny nośnik  skopiuj to co trzeba z tej tośki lub przerzuć
  via net dane na maszynę  docelową  i nie grzeb jak nie wiesz co
  robisz,  lub rób  backupy,  w twoim przypadku często  i dobrze je
  opisuj
NMSP

Przywracanie systemu robię bardzo często, natomiast obrazy systemu robiłam co jakis czas i zamieszczałam na tym ładniutkim malutkim dysku 500 GB na USB. Teraz dysk pracuje, dioda się świeci, komunikAt, że żadnych problemów nie ma. Tylko go nie widzę w menadżerze plików oraz w Zarządzaniu dyskami. Piszę to juz drugi raz.

--
animka