Re: [WINNT] JEBAĆwindows10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] JEBAĆwindows10
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Tue, 16 Aug 2022 16:54:31 +0200
W dniu wtorek-16-sierpnia-2022 o 15:30, heby pisze:
On 15/08/2022 21:43, _Master_ wrote:
Trzeba wykonać PRACĘ aby przekształcić 000RGB na 100K

Nie, wystarczy wpisać CMYK 0 0 0 100.

Gdzie wpisać? W Wordzie? ;-), w drukarce wirtualnej, w pdfie?

Już Ci pisałem. Domyślnie konwersja RGB na CMYK to zawężenie rozpiętości kolorystycznej. Domyślne ustawienia RiPa powodują że kolorowe zdjęcia jakoś wyglądają.

Jeśli tego nie zrobiłeś to Twoja wina bo każda drukarnia wymaga CMYK
czyli w tym przypadku 100K

I taki dostali.

Nie masz poparcia na swoją tezę. A bez tego pogadaliście sobie jak gęś z prosięciem.

Sporny kolor to był obrazek*wektorowy*  tak BTW, więc nie czepiaj się
RGB.
Wybacz ale masz CHOLERNE BRAKI WIEDZY
obrazek wektorowy może być i RGB i CMYK. Resztę sobie doczytaj.

To skąd, do cholery, wyciągnąłeś tutaj jakiś RGB i męczysz się od kilku
dni na tym, aby udowodnić, że to jego wina?

Bo to standardowy błąd lamerów. Pierwsza rzecz którą się sprawdza.

Ja męczę? Ty się chwalisz że potrafisz poprawnie przygotowywać pliki do druku a nie masz pojęcia co to jest RGB, CMYK, wektor, bitmapa.
Wyśmiewasz innych a sam jesteś śmieszny.

Pozujesz na najmądrzejszego na świecie a nie wiesz o czym tu od tygodnia ględzisz.
Kiedy w końcu przestaniesz?

Nigdzie nie napisałem Ci, że obrazki były w RGB. Były rózne, w tym
wektorowe, w SVG, pochodzące np. z narzędzia asymptote. Wszyetkie, bez
wyjątku, drukowały się blado. A napisy dobrze.

Nie ośmieszaj się użyciem określenia "obrazki" ;-0)
Ty dalej nie wiesz w jakiej przestrzeni barwnej one były.

Dalej będziesz starał się coś udowodnić, że DTP to bez skazy,

Odpowiedziałem Ci bo zacząłeś wyśmiewać innych podczas gdy sam nie wiesz czy zrobiłeś prawidłowy plik.

Bez skazy to jest Tusk ;-)

Ty jesteś początkujący adept DTP.

*przyznali* że to wina profilów a inna drukarnia wydrukowała bez
najmniejszego problemu i bez żadnej zmiany?

No i dobrze że się przyznali.
A Ty nadal nie wiesz czy nie zaszyłeś w pliku profilu i że to nie Twoja wina. Tak jak pisałem. Jeden sprawdzi otrzymane pliki a drugi jest tańszy i zakłada że składacz/grafik wie co robi, dostał za to odpowiednie pieniądze a jemu nikt nie płaci za ratowanie tyłka.

intensywnie z nimi dyskutujesz.

No właśnie. Dokładnie jak z Twoje teorie z backupami. ;-) Miło?

Problem dotyczył obrazków. Bitmapowych tiff (w CMYK, nie RGB) i
wektorowych, gdzie o pomyłkę trudno, bo sam ustalam CMYK na 0 0 0 100 w
kodzie zapisu wektorowego.
I co z tego co sobie ustawiłeś.

Ja pytam co wysłałeś w PDFie produkcyjnym.

Wręcz potwierdzasz tezę, że każdy DTPowiec będzie przez godzinę
wyjaśniał mi debilizmy o konwesji starając się ukryć swoje dziadostwo.

Dokładnie jak z backupami ;_) Miło?

Mimowolnie stajesz się potwierdzeniem tezy, że nie dość, że nie potrfisz
robić backówpów, to winni są zawsze wszyscy inni. *ZAWSZE*.

O totototooooooo. Dokładnie chciałem to napisać o Tobie.

Z tą małą różnicą że jeden bacup i drugi będzie działał a ty nadal nie wiesz czym różni się RGB od CMYK.

I na koniec pytanie? Dlaczego składałeś książki w wordzie? ;-)

Z braku kasy w firmie na porządny program? ;-)