Re: [WINNT] jak zatrzymać, usunąć, odinstalować niepotrzebne usługi kor

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak zatrzymać, usunąć, odinstalować niepotrzebne usługi korzystające z dysku
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 10 Nov 2021 20:20:36 +0100
On 10/11/2021 19:21, ToMasz wrote:
win 10, ryzen7, 32giga ramu i..... dysk talerzowy. Z pewnych powodów nie mogę tam dać dysku ssd.
po starcie sytemu dioda twardego dysku nie gaśnie.

Mam słabszą konfigurację i działa bez problemów na dysku mechanicznym. Na pewno bez sytuacji opisanych. Ba, nawet na C2D, Win10 aż tak się nie zachowuje.

Może ten dysk mechniczny ma problem i kazda operacja jest o wiele bardziej kosztowna?