Re: [WINNT] Odzyskiwanie plików po formacie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odzyskiwanie plików po formacie
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Thu, 4 Nov 2021 16:12:34 +0100
W dniu 04.11.2021 o 15:33, Adam pisze:
Dnia Wed, 3 Nov 2021 23:08:45 +0100, Animka napisał(a):

W dniu 2021-11-03 o 09:58, Grzegorz Niemirowski pisze:
ąćęłńóśźż <a@e.pl> napisał(a):
Uważasz, że szybki (!!) format karty w przeciętnym amatorskim aparacie
usuwa zdjęcia? Na której usuwa: na SD, SD-HC, SD-XC?

Masz chyba jakiś donggiel do kart sim. Wsadź dongiel z kartą do
komputera i skopiuj wszystko do komputera. Dane Ci nie uciekną.

Ja się na tym za bardzo nie znam, stąd proszę o wyrozumiałość.
Możesz mi wytłumaczyć prostymi słowami, jaki związek ma karta SIM z
aparatem fotograficznym?

To bardzo proste - smartfon ma wbudowany aparat fotograficzny,
ustawiasz żeby zapisywał zdjęcia na karcie SIM - i wszystko jasne
:D

Pozdruffka