Re: [WINNT] youtubedl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] youtubedl
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Mon, 18 Oct 2021 11:37:11 +0200
W dniu 17.10.2021 o 11:53, jedrek pisze:
"PureNick"
ClipGrab
fajny frontend do pobierania :)

O tym mowa?
https://clipgrab.de/pl
Zgadza się.

Wielka kobyła 70MB i to jak widzę tylko na nowsze windowsy.
To prawda, kobyła, ale działa żwawo, chociaż faktycznie
zauważyłem że "przykręcli kurek" z prędkością pobierania...

Jednak yt-dl w z zestawieniu z tym czymś, to klasa sama w sobie, mały lekki program kompatybilny ze "złymi" starymi windowsami
ClipGrab też używa yt-dl (dlatego napisałem "frontend"),
chwilowo nie chce mi się bawić w obługę surowego yt-dl,
wolę coś klikalnego, może to lenistwo, a może kwestia wieku 50+...
:)

Pozruffka