Re: [WINNT] Procesy w tle Thunderbird'a

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Procesy w tle Thunderbird'a
From: Collie <pisz.na@berdyczow.pl>
Date: Mon, 18 Oct 2021 10:50:03 +0200
W poniedziałek, 18.10.2021 o 00:36, Animka napisała:

> Używałam tego programu, ale jeśli dobrze pamiętam to te reguły KF były
> dla mnie niekumate.

Prosta sprawa:
1. zaznaczasz post np. Animki;
2. w Menu klikasz: Wiadomość > Punktowanie i akcje > Dodaj regułę
   PLONKującą;
3. pojawia się nowe okno a w nim pod nazwą grupy zapis:
   !markread From "Animka";
4. kasujesz w tym zapisie "markread" po wykrzykniku i wpisujesz
   tam "delete";
5. klikasz OK i od tej pory masz już święty spokój z Animką na
   newsgrupie: Animka u Ciebie zostaje zniknięta.

Żyje i ma się dobrze niemiecka newsgrupa nt. 40tude Dialog:
de.comm.software.40tude-dialog. Można tam znaleźć wiele ciekawych
informacji nt. uwspółcześniania Dialogu - jako że program nie jest
już przez twórcę rozwijany - chociaż i bez tego Dialog działa nadal
jak się patrzy. Po otwarciu Menedżera zadań Windows widać, że czynny
jest tylko jeden proces 40tude Dialog i absorbuje on 24432 kB pamięci,
gdy taki Firefox na dzień dobry otwiera tych procesów osiem i zżera
od razu pół GB pamięci, a po godzinie zjadana przez Firefoxa pamięć
wzrasta po wielokroć. A Thunderbird z jednej stajni Mozilli.