Re: [WINNT] Naprawa win7 - inna wersja win7 na DVD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Naprawa win7 - inna wersja win7 na DVD
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Mon, 23 Aug 2021 04:04:28 -0700 (PDT)
niedziela, 22 sierpnia 2021 o 17:27:30 UTC+1 _Master_ napisał(a)
[..]
> A ja sprawdziłbym co jest zepsute. HDD czy coś innego.
> Jako stary informatyk zapewne wiesz jak to zrobić ;-)

Dysk oczywiście przeskanowany, na bad sectory też i jest w porządku.
Z sąsiedniej partycji startuje Linux z którego teraz piszę, i nic sprzętowego
Linux nie dostrzega, pracuje nie wiedząc o tym że na tym samym dysku
jest Windows i on ma jakies problemy. Przypuszczam że twarde wyłączenie
"urwało" jakiś  ważny plik systemowy i teraz jest właśnie z tym taki problem, a
nie inny.