[WINNT] Naprawa win7 - inna wersja win7 na DVD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Naprawa win7 - inna wersja win7 na DVD
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Sat, 21 Aug 2021 01:48:55 -0700 (PDT)
Ostatnio zawiesił mi się system i mimo wysiłków musiałem wyłączyć laptopa „na
twardo“. Po ponownym włączeniu system zażądał naprawy i to przy pomocy płyty
instalacyjnej. Gdy uruchomiłem laptopa z płyty to okazało się że mimo wszystko
nie mogę systemu naprawić bo to jest inna wersja systemu Win7. Ostatnio
podarowałem komuś tą drugą płytę i teraz okazuje się że właśnie tą z której
jest  instalacja  win7. Obie płyty : Win7 64bit SP1 PL  - więc przypuszczam że
chodzi o numer kompilacji. W związku z tym mam pytania: czy można ten wymóg
naprawy jakoś obejść i naprawić z posiadanej płyty, a jeśli nie to jak to
naprawić bo po prostu nie pamiętam numeru kompilacji tamtego Win7 ?