[WINNT] Windows 10 i karta graficzna AMD Radeon HD7000

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 i karta graficzna AMD Radeon HD7000
From: Tomasz <jopotam@gmail.com>
Date: Sun, 22 Aug 2021 07:47:27 +0200
Kupiłem używany komputer DELL z windows 10 i podmienioną
karta graficzną AMD Radeon HD7000.
Monitor, który mam (26") potrzebuje rozdzielczości 1920 x
1200, ale w systemie brak takiej rozdzielczości.
Przy próbie aktualizacji sterowników dostaje komunikat że
wszystkie sterowniki są najlepsze i
karta graficzna i monitor działa poprawnie (okręgi są
owalne). Próbowałem znaleźć sterownik na stronie
https://www.amd.com/en/support/graphics/
ale piszą że mojej karty już nie obsługują.
Powiedzcie mi, czy jedyną szansą jest wymiana karty
graficznej a jeśli tak to na jaką.
--
Tomasz

antywirusowe Avast.