Re: [WINNT] skalowanie na zew. monitorze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] skalowanie na zew. monitorze
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Aug 2021 10:14:19 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 02 sie 2021 w
news:6107a3b0$0$23915$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Rozwiązał 6 lat temu, możesz ustawiać różne DPI na różnych
> monitorach.

Ha. Jak to właściwie działa? Jak jest monitor np. 2560x1440 24", który ma
123 ppi i ustawi się skalowanie powiedzmy na 150%? Jeśli jakiś element
(albo czcionka) ma wymiar 10 px to po skalowaniu będzie mieć 15 px - ale
nadal będzie wyświetlany w rodzielczości tych 123 ppi? Będzie większy,
ale ostrzejszy niż na monitorze, który przy 100% wyświetlałby go w
rozmiarze 15 px?