[WINNT] Chrome okresowo usuwa moje automatyczne logowania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Chrome okresowo usuwa moje automatyczne logowania
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 26 Jun 2021 22:14:35 +0200
Wiem, że to nie temat "windowsowy, przepraszam, ale sądzę, że na tej grupie mam szansę otrzymać skuteczną radę. Co jakiś okres czasu moja przeglądarka (Chrome) anuluje moje automatyczne logowania i hasła. Również przy próbie logowania się do mojego banku otrzymuję komunikat, że nie rozpoznano urządzenia. Więc ponownie wprowadzam utracone automatyczne logowania oraz wprowadzam dla banku odpowiednie oświadczenie, aby dodać "nowe" urządzenie zaufane. Tak wprowadzone dane funkcjonują przez około miesiąc, po czym następuje reset i muszę ponownie wprowadzać dane. Nie "majstruję" przy systemie programami narzędziowymi do oczyszczania komputera, więc wykluczam winę użytkownika za te zdarzenia. Podejrzewam, że odpowiedzialność za te zdarzenia mogą ponosić aktualizacje automatyczne Chrome. Po dzisiejszym zdarzeniu, wyłączyłem te aktualizacje i poczekam aż ukaże się nowa. Wtenczas zainstaluję ją "ręcznie" i przekonam się, czy miałem rację. Proszę o opinię w tym temacie oraz o pomocne rady, jak pozbyć się tej dolegliwości.
mk