[WINNT] Win10 i dysk D:

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 i dysk D:
From: Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
Date: Fri, 25 Jun 2021 22:29:10 +0200
Witajcie!
Weźmy nowy laptop z Windows 10. Ma on jedną jedyna partycję C:
Jak mozna dodac jakiś wirtualny dysk D:? Może to być folder itp cokolwiek żeby był widoczny dysk D:, bo w poprzednim laptopie było C i D? Reinstalacjom i dzieleniu dysku mowimy stanowcze nie.

2. Czy można wyłączyć konieczność wpisywania PiNu przy logowaniu?
3. Coś tam jeszcze chciałem ale zapomniałem.
Aha. Jest jakiś program który pokaże zużycia procesora w podzieleniu na rdzenie i wątki?

4. Jakiś program do synchronizacji zdjęć między komórką z Androidem a owym lapkiem?